Lördag.

Hej Raffe.
Började dagen med en ordentlig sovmorgon. Det blev länge. hehe.
Men jag sov inte hela tiden :-P.
Låg även och skrev min blogg-dagbok. Skall skriva i den varjde dag nu så vi får se hur det blir med den här.
Min fina och jag skulle följa varandras vardag via bloggen.
Men det har blivit att hon följer min vardag och läser min blogg, men hon skriver inget i sin. Hon har inte skrivit sen förra lördagen. Och jag kan inte följa hennes vardag på bloggen. Så jag funderar på att strunta i att skriva i den här bloggen och återgå till min privata dagboksblogg till 100% om vi inte nu kan dela varandras på bloggen.

Men när jag kom upp ur sängen i dag efter tolvtiden så började jag plocka lite. Skrev en matnota som jag skall handla på affären. Jag klädde på mig och traskade upp till affären. Jag tog även med mig tomburkarna och flaskorna så jag kunde panta dom. De tar sån plats här hemma. När jag hade pantat klart så skulle jag ta upp min matnota som jag skrivit hemma och inser att jag har glömt den hemma. Vad irriterad jag blev. Men jag handlade det jag kom ihåg att jag hade skrivit. och när jag kom hem så såg jag att jag hade glömt å handlat hälften. Men det gör inget. Jag behöver dom sakerna inte nu i allafall.

Till middag blir det fisk i folie. Se bilden här nedan.

Och till det så skall jag göra lite grönsakswok.
Och till efterrätt eller som lite gott till tvn i kväll så skall vi göra en god fruktsallad.


Nu skall jag sitta och surfa lite och kolla om det finns något intressant på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0