Lördag kväll.

Hej Raffe. I dag började jag med Sovmorgon. Det var så jävla skönt att jag skall ta repris på det i morgon bitti också.
I dag har jag mestadels suttit vid datorn. Jag gjorde en tredje film av mina fotografier. Det var en givande film.
Men på eftermiddagen gick jag upp till affären och köpte lite bröd till middagen. Men tror du att man bara fick bröd med sig. Nä. Det blev en hel del annat gott också.

När jag kom hem från affären satt jag en stund till vid datorn. Jag pratade med min underbara flickvän, och jag pratade med lill lasse. Han lovade mig att söka hjälp på måndag morgon för sitt alkoholberoende. Jag skall va på han som en hök har jag bestämt.

Middag åt vi hos Laijla och Christer i dag. Vi åt paj, sallad och vitlöks painriche. Vi gjorde sån där knytis. Så då blev det inte så dyrt. Nedan är en liten bild på matbordet.

Men nu när jag kom hem från Lindén så satt jag mig vid datorn och msn:ade med min underbara tjej.
Och i kväll skall jag inte göra så mycket förutom att sitta vid datorn. Kanske kolla en film sen, kanske kolla några videoklipp :).
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0