Lördag forts..

Hej Raffe.
Det blidde lite mer än att bara det jag sa i tidigare inlägget.
Jag har tvättat upp hela innehållet i tvättkorgen, jag har damsugit, varit och handlat, gått lång promenad, städat hela kvarten, lagat en jättegod middag med förrätt, suttit vid datorn och rensat namn på namnlistan som jag inte är färdig med på långa vägar.
Asså det är många som ryker. Ta bara Annika som jag hade som vän på min FB som exempel.
Varför skall jag ha henne som vän? Jag ser inte att hon skriver på sin FB för hon har anpassat sin FB. Okej om hon inte vill visa bilder, men statusuppdateringar och det man andra man kan se vill jag se.
Och eftersom det finns en sån funktion att plocka bort folk så har jag börjat utnyttja den.

Pratade med Thomas i kväll. Han hade fått en del till, till sin bus utrustning. Nu kan han kolla upp vart en människa befinner sig. Han berättade att den visar fel på max1.5 meter. Snacka om läckert egentligen. Jag sa att det kan ju va användbart. Asså. Det är så sjuka grejer. Men det är använbart :).

Till middag blev det stekt fläskkarré med pommes och mager gräddsås och så stekt lök till det och grönsallad med tomat och gurka. Det var jättegott.
Så här ser förrätten ut.

Och så här ser varmrätten ut. Jag råkade börja äta av den innan jag han fota. Men håll till godo :).
 
Pratade med min älskling efter middagen och hon kommer ner redan på fredag. Det är spikat. Och jag skall laga något riktigt gott då till hon kommer. Hon får säga vad hon vill ha så lagar jag det.
Det skall bli så roligt när hon kommer. Jag har sett fram emot det så mycket. jag älskar verkligen min underbara Malin.

I kväll blir det schlager kväll igen. Det är Melodifestivalen 2012 deltävling 4
De fjärde deltävlingen direktsänds i kväll från Malmö. De åtta tävlande artisterna är: Charlotte Perrelli, OPA, Lisa Miskovsky, Dynazty, Hanna Lindblad, Axel Algmark, Danny Saucedo, Lotta Engberg och Christer Sjögren. Av kvällens åtta bidrag kommer fem att gå vidare till en andra röstomgång som börjar ca kl 21. Efter omröstning kommer två av de fem att gå direkt till final och två till Andra chansen, medan det femte bidraget får lämna tävlingen.

Jag har bunkrat upp med öl, godis och popcorn (Och läsk om ölen skulle ta slut). Det är kul.
Håkan frågade mig om jag hade lust att gå ut i kväll eftersom jag är barnfri. Men jag vet inte. Jag vet inte om jag har lust att gå ut. E rädd att jag skall bli röksugen när jag går ut. Och det är dumt att utsätta sig för sånt om man inte är helt säker på sig själv.
Säker på mig själv är jag inte faktiskt. Det var nära ett par gånger att jag har tänt en cigg. Bland annat händelsen med Atlas. Sen andra händelsen med soc. Så skulle jag gå ut och jag känner att det blir för varmt inomhus och så går man ut och känner att dom andra röker så kommer jag att bli röksugen. Så jag skiter i att gå ut och tänker på att inte fresta mig mer än jag behöver.

Haha. jag sneglade mot tv´n. Där blir Thomas Dileva intervjuad av en tjej. Asså, vad är det för fel på den mannen. Vad går han på för droger. Skulle va najs å känna till dom så man kunde fråga docktorn om man kunde få några såna karameller *skrattar*

Nä, nu skall jag spela lite Seafight innan jag skall lägga mig på soffan och smaska godis.
Efter melodifestivalen skall jag ringa Thomas och snacka lite om hans nya programtillägg till hans Bus som blev klart i kväll. Men det skriver jag om i den privata Dagboken så. Måste ju memorera lite. Kan bli fel annars.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0