Lördag.

Hej Raffe.
I dag är det lördag. Skulle kunna känts lite bättre än vad det gör i dag. Det känns bättre det här med Atlas. Tack alla som har stöttat mig.
Bellan åker upp till sin mormor i dag med sin mamma. Så det blir barnbytardag i dag i stället. Mormor skulle bjuda på ett restauarang besök. Och det tycker jag var fint från hennes del. Bella behöver komma ut.

I dag skall jag inte göra så mycket. Jag håller på att tvätta. Sen skall jag göra lite middag, prata i cam med min underbara flickvän, skriva privata dagboken och kanske skriva ett inlägg till här. Sen blir det nog lite dator till och sen tv i kväll. Kanske städa lite på dan och en skön promenad med Molly.

Till middag vet jag inte var det blir riktigt. Det får jag skriva i mitt nästa inlägg.
Apropå inlägg. Undra om Malin skall börja skriva nu när hon är hemma som har lovat. Ser verkligen fram emot att följa hennes vardag på bloggen. Man behöver inte skriva mycket. Men att man skriver. Det är så viktigt. Det är viktigt att få ta del av sin parner vad den gör och inte. Det skulle bli mindre tjaffs om man kunde skriva om varandras vardag. Det blir inte så jobbigt med samma sms hela tiden så som vad skall du göra i dag, vad har du gjort i dag och hur mår du och har du sovot gott osv. Och vill man inte visa andra vad man skriver så kan man ju lösenordsskydda bloggen och dela med sig inloggningsuppgifterna till dom som man tycker skall kunna läsa den. Det är min syn på bloggande.

Nu skall jag kränga på mig lite kläder och ta en skön promenad med molly. Men först skall jag hänga tvätt.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0