Känner mig Ledsen och nere.

Hej Raffe.
Jag känner mig otroligt ledsen och ensam  i kväll.
Håkan har sitt och Bella eller kompisar vill jag inte dra in i mitt jobbiga just nu. E jobbigt som det är just nu.
I dag när det är bekräftat att min moster verkligen är död så skulle jag behövt min fina att prata med.
Jag skulle vilja haft henne nära. Nära och nära är kanske svårt. Men snackat via cam. Men hon skulle hjälpa sin kompis. Så jag får nöja mig att skriva av mig i dagboken och gå och lägga mig med några atarax och hoppas på att morgondagen är bättre. Just nu känns det inget kul alls. Vart finns alla när man behöver någon?
Jag går ut och går en sväng nu för att skringra tankarna. Sen är det en dusch och försöka sova.

Hörs kanske



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0