Fredag.

Hej Raffe. Sitter och funderar på att gå nanna om en stund.
Det har varit en jättemysig kväll. Laijla och Christer har varit här. Vi har ätit middag tillsammans och kollat på tv och mysit. Dom gick hem för en stund sen. Atlas blev helkär i Christer hehe.

I morgon är det melodifestivalen.
Då skall jag titta tänkte jag. Jag skall över till Laijla och Christer i morgon eftermiddag och vi skall äta paj med sallad och panrich eller hur det nu stavas. Och sen till melodifestivalen skall vi fika och äta något gott smördegsknyte med vanlijsås. Det kommer bli en riktig myskväll i morgon också. Önskar att min älskling kunde ha vart med.

Till middag i kväll blev det kyckling och ris med currysås. Det var jättegott.

Självklart hade vi grönsaker till maten. Salladen innehöll gurka, tomat, majs isbergsallad.
Asså, den här middagen var Så god att vi åt till vi trodde vi skulle kräkas.

Min älskling föreslog att vi skulle följa varandras vardag genom att skriva blogg.
Det känns som vi inte gör det eftersom det inte skrivs speciellt mycket i hennes blogg.
Det sista inlägget här blir på söndag om min fina inte börjar skriva i sin blogg och delar med sig av sin vardag.
Nu skall jag borsta tänderna och gå och lägga mig. I morgon blir det lång sovmorgon :). Det skall bli skönt!
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0