Fredag natt.

Hej Raffe.
Det blir ett litet inlägg till. Mycket har jag skrivit i den privata dagboken som jag har.
Skrev bland annat om FB. Jag började förut att rensa mina FB kontakter och tänkte fortsätta med det i morgon.
I början av veckan så försvann en massa namn på min namnlista som jag inte har någon kontakt med. Vissa finns ingen anleding och ha kvar och vissa åker med av bara farten för dom vill jag inte ha som vän längre.
Min FB skall bli  

Bella och jag och Tristan försökte ha en liten mysig kväll i kväll. Vi hade köpt lite gott och vi kollade på tv och hade rent av mysigt bara. Vi kollade på den här filmen E T.
Vi pratar och stöttar varandra om Atlas. Vi är alla väldigt ledsna. Vi gåreter och vi skrattar och gråter en skvätt till. Molly sörjer väldigt mycket.  Hela det här som har hänt kommer aldrig att försvinna från en och det är nog meningen att man inte skall glöma utan man måste bearbeta det på rätt sätt. Men hur skall man göra det? Jag måste nog be om proffshjälp för att klara mig ur det här.

Nu kan jag inte skriva mer. I morgon skall jag försöka ta nya krafter. Hörs i morn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0