Torsdag.

Hej Raffe.
Torsdag i dag och i morgon är det sista arbetsdagen före lite jul ledighet. Det skall bli skönt å vara lite ledig.
I dag åkte jag inte upp till pappas lägenhet och fixade. Jag tog hand om en del grejer som jag tog hem i går där ifrån.
Innan jag åkte hem från jobbet så handlade jag den sista julmaten också. Asså det känns skönt att va klar med den i tid för en gång skull.
Jag ser fram emot helgen. Då skall Bella och jag klä granen. När den kommer upp så är julkänslan fullbordad.
 
Vi satt och pratade om utlandsresor på jobbet i dag. Man blir bra sugen på att åka i väg när man sitter och pratar om det.
En kompis till mig berättade att han hade gjort slut med sin tjej för några dagar sen.
Hon hade beställt en resa till sig själv och inte ens frågat honom om han ville följa med. Snacka om svineriaktigt. Jag skulle ha gjort samma sak. Jag hade bett mitt fruntimmer fara och flyga om jag skulle bli utsatt för det. För hos mig skulle inte det finnas något att hämta mer då.
Han hade sagt till henne att åker du så behöver du inte komma tillbaka. Då hade hon börjat fjompa sig och sagt att han var larvig mm. Det värsta med fruntimmer är att dom fattar inte att sånt där förstör ett förhållande på stubinen.
Hon valde sin utlandsresa och hoppades på det bästa. Snacka om att hon drog nitlotten :-D.
 
I kväll orkar jag inte skriva så mycket mer. Så nu skall jag sätta mig och slösurfa en stund å bara koppla av.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0