Tisdag.

Hej Raffe. I dag är det tisdag och det var en tuff dag på jobbet.
När jag kom hem så satt jag upp adventsstakarna i fönstren. Det blev jättefint. Julgardinerna kom inte upp nu. Jag var alldeles för trött. Så dom kommer med all sannolikhet upp i helgen.
 
I dag är det en vecka sen pappa dog. Jag har fått så mycket stöd runt om kring så det känns jättebra. Sen har det hänt andra positiva saker som jag inte skall skriva här. Säger bara att jag är lycklig som fan!
Det är nästan så jag jag nyper mig i armen för att försäkra mig om att det inte är en dröm.
Sen har det hänt negativa saker som gör mig lite ledsen. Men det går väl över med tiden. Jag vet i allafall att jag inte har gjort något fel.
 
Men på en vecka efter pappas bortgång så har det hänt så mycket. I morgon skall vi ha möte med begravningsbyrån och sen efter det skall vi börja med boupptäkningen. Sen dröjer det väl inte så länge tills vi skall tömma lägenheten.
 
Nu är det duschen som gäller. Skall stå där länge och ha det skönt. Min kropp behöver mjukas upp med de sköna vattenstrålarna.
Natti natti
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0