Svårt å sova.

Så svårt det skall va å sova när tankarna bara far runt i huvudet. Den ena tanken krockar med den andra.

Tidigare ikväll var jag över till syrran på adventsfika. Det var jättemysigt. Hon hade även bakat så jag fick med mig saffransbröd med mig hem. Hon är så duktig tycker jag.

Men åter till tankarna. Att ha så många tankar i huvudet som snurrar känns ganska jobbigt. Sen gör det inte bättre att personer kommer in i mitt liv som gör det ännu jobbigare. Asså, jag vet inte hur man skall förklara på något sätt att det är lätt att förstå.
Det är knappt så jag förstår mig själv i allt.
För en stund sen tog jag Atarax för att det skall bli lättare att släppa tankarna och somna in.
Nä, när du läser det här så undrar du säkert. Så jag sätter punkt här nu och lägger mig och kollar på tv tills jag blir trött.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0