Söndag.

Hej Raffe.
Ännu en skön sovmorgon började jag dagen med. Gick upp ca tio.och började tvätta lite smått.
När jag druckit mitt morgonkaffe så begav jag mig ut och tog tjuren vid hornen. Asså jag skottade min parkeringsplats. - En meter snö på parkeringen. Säger bara en sak. Jag är mör i kroppen nu.
 
När jag var klar med det så gick jag in och hängde tvätt och stoppade in en ny maskin och sen begav jag mig till garaget och fixade lite. Jag håller på att göra en ny skyllt där det står Frinsholmen. Vi skall ha den på bryggan. Det ser så gästvänligt ut.
 
När jag kände mig nöjd för i dag i garaget så gick jag hem och hängde tvätt i gen och stoppade in e ny maskin och sen satt jag igång och diskade.
Det känns nu i efterhand att jag inte har tagit det lungt som jag sa att jag skulle göra. Men men.
Nu skall jag snart börja med middagen. Till middag i dag blir det stekt potatis med varmkorv.
Sen tänkte jag sätta mig vid SF i någora timmar tills jag skall över till till Laijlja och Christer på adventsfika.
Ha en bra dag alla. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0