Söndag.

Hej Raffe.
I morgon är det nyårsafton och kan bara se det gångna året som det mest katastrofala i hela mitt liv.
Inget år än det här har varit likt det här året.
Frågan är om det här är startskottet för min nedgång. Ibland känns det så och jag vet inte hur det kommer att sluta.

Mitt psyke känns ungefär som ett bottennapp.
Jag ser folk prata i telefon och skratta, skratta "face to face", ha kul. Jag ser hur folk ljuger för varandra och för mig för att de själva skall må bra. Vet faktiskt inte om jag är så kallad synsk eller rent av onormal. Jag vet att jag har en gåva som inte någon skulle tro på om jag berättade vad jag kan.
Ibland kan det vara påfrestande att ha den gåvan jag har. Så jag måste lära mig att tygla den.

När mina nära och kära frågar mig hur jag mår så kommer ett svar med automatik som säger att jag mår bra. Jag försöker dölja för alla att jag mår dåligt.
För jag vill inte att alla eller de flesta skall tro att jag är någon gnällspik. För det har hänt att jag fått meningen tilldelad som att jag är en gällspik. Och det vill jag inte bli kallad igen. Då får jag lika gärna gå och må dåligt och spela ett så kallat "rollspel".

Om mitt liv sett annorlunda ut hade jag nog släppt allt å dragit någonstans å börjat om mitt liv. Men nu är mitt liv inte annorlunda så jag får ta det som det är.

Jag hoppas på att 2013 blir bättre på alla sätt.
Jag vill inte uppleva samma år igen som 2012.
Det är tur jag vet vilka jag kan lita på till 110%.
Nu kliar mina ögon och jag är på väg å somna känner jag.
Men jag skall ringa Malin innan jag somnar. För jag har tagit ett par atarax och kommer somna som en bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0