Onsdag (Uppdaterad).

Hej Raffe. Känner mig astrött. Men ville skriva lite.
Nu i kväll är bella fri från febern och hon känner sig inte så dålig längre. Men hon får lov att vara kvar hemma i morrn med.
Asså i dag när jag kom hem från jobbet så skulle jag upp å handla middag. Vilken grej :D
I går när vi var upp till pappas lägen het så delade vi på småpengarna som pappa hade. Han verkade samla på mynt. Han hade över tusen kronor i en kronor.
Vi delade upp dem och jag fick 350.
När jag skulle upp till affären å handla så hade jag lagt upp allt på bandet för att kassören skulle ta betalt. Jag sliter upp påsen med 350 kr och säger att jag vill betala med den.
Hans min att bedömma var ungefär så här "Men va fan. Inte nu" Kön växte och växte och jag börjde bli lite obekväm. Efter ett par tre meningar som man inte förstod så sa han åt mig att jag får vänta medan han hade fixat dom andra kunderna så han fick stänga kassan. Asså det kändes pinsamt.
Allt gick bra. Men en sak är säker. Jag kommer Aldrig gå till affären med en påse med mynt igen.
 
Jag längtar till helgen. Framför allt till söndag. Då skall vi åka över till min kära kusin Heidi. Hon skall bjuda på middag och sen att bara umgås. Vi har så mycket gemensamt och vi tänker precis lika. Det är lite läskigt om man tänker efter. Man skulle nästan tro att vi är syskon. Vi skall åka dit redan vid lunchtid och sen åker vi hem på kvällen någon gång.
På lördag skall vi ha julbak och godisfix eller vad det heter. Vi skall vara hos Laijla och Christer. Det skall bli supermysigt. Det har blivit som en liten tradition. Med andra ord så kommer det bli en myshelg
 
Bella och jag åt lite god middag i kväll och sen glodde vi på lite film.
Det var skönt med en liten slapparkväll.
Nu skall jag gå och nanna. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0