Onsdag.

Hej Raffe.
Onsdag i dag och känner mig rätt slö i dag.
Var ner till båtplatsen i dag och kollade. Det är bara inne i viken som isen ligger tunt. Snart är isen borta tror jag och då kan man fan åka ut till landet :-P.
 
I dag blir det ingen julmat till middag. Det blir spagetti med ost och skinksås. Tänkte äta rätt tidigt i dag. Sen efter maten och disken så skall jag kolla på nya batmanfilmen och sen nyaste hamilton filmen. Så i kväll blir det flm för hela slanten.
 
Det var strömavbrott här hemma i dag. 2 timmar var strömmen borta. Det var tur att inte strömmen var borta längre så maten hade blivit förstört.
 
Måste erkänna att jag är rätt less på den här snön nu. Jag vill ha bort all snö. Men med tanke på allt som kommit ner så lär den ligga till midsommar :-D.
 
Nu skall jag stoppa in en maskin med tvätt. Hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0