Måndag.

Hej Raffe.
I dag känns det bättre med alla tankar.
Varför alla tankar susade om kring på mig i huvudet var för att jag satt och hade en deppstund i går.
Jag kollade på videoklipp, lyssnade på musik, kollade foton och tänkte tillbaka på nära och kära.
Jag har så konstiga stunder för mig själv ibland och det är mitt sätt att bearbeta allt jobbigt på.
Att mista sin mamma och pappa och sin hund är ungefär som att slita hjärtat ur en människa. Det går inte att vara normal efter det. Men jag känner att jag kommer ta mig upp ur den här sörjan också en vacker dag.
 
Men som sagt. I dag känns allt bättre.
Begravningsbyrån ringde i dag och vi satt upp en tid för pappas begravningssermoni.
Den 4/1-2013 kli 14.00 i Österhaninge kyrka. Efter det så beger vi oss upp till St.Eskils försammlingshem och intar lite kyrk kaffe och smörgåstårta.
Det kommer att bli en av de jobbigaste dagarna i mitt liv tror jag. Jag kommer att må lika dåligt som när min mamma gick bort. Jag önskar att jag hade någon vid min sida denna dagen.
 
I dag när jag kom hem från jobbet så handlade jag lite middag. Till middag i dag blev det pasta och köttfärssås. Det var jättegott. Bella hade en kompis hemma här som hon ville bjuda på middag. Sen efter det så var flickorna duktiga att duka av och snygga till.
Senare var det bara att köra ner tjejerna till scouterna. och medan dom var där så åkte jag hem till syrran och tog en fika. och när Bella kom hem från scouterna så gjorde Bellan läxan. Hon är så duktig min prinsessa.
 
I morgon skall vi åka upp och fortsätta med boupptäckningen i pappa lägenhet. Jag skall plocka fram kostymen som pappa skall ha på sig den 4:e och så skall jag ta med den för att sedan ge begravningsentriprinören den.
Vi får se hur morgondagen slutar.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0