Julafton.

Hej Raffe. God jul på dig.
Isabella och jag började dagen traditionsenligt med att man får öppa paket och sen blev det en god grötfrukost med skinksmörgås. Det var väldigt gott. Se bild nedan.
Sen efter det så fixade bella undan disken och jag tog mig en skön dusch och fixade till mig.
Efter det så var det lite slappa innan jag och Bellan gick över till Laijla och Christer.
 
Vi hjälptes åt med julmaten. Vi blev två mindre än planerat. Men vi var många ändå som firade jul tillsammans.
Här nedan är en bild på kallrätten.
Det var så jävla gott. Christer hade gjort sin currysill som inte går av för hackor. Asså, man kan äta den till man spricker.
När vi hade ätit klart så hjälptes vi åt med disken och sen var det lite fika efteråt och julklappsöppning.
Kolla bilden nedan vad mycket julklappar det var.
Det var riktigt kul och fira jul hos Lindén. Trots att två avvek från julfirandet. Men vad gör det. Vi hade lika kul ändå.
 
Kom hem från syrran för en stund sen.
Det blev så mycket mat kvar från julmiddagen så i morgon blir det julbordsrester till middag ;-).
Nu skall jag ta en skön kväll på soffan och passa på att njuta. Håkan kommer väl ner någon dag när han känner sig piggare. Han skall bo här ett tag så han kommer ifrån sitt liv som han lever nu.
Ha det gott alla läsare och ha en fortsatt riktigt trevlig jul!
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0