Hemma från Nynäs julmarknad.

Hej Raffe.
Kom precis hem från Nynäs julmarknad. Det var jättekul, men det var var lite kyligt.
Det har minskat med torgstond där på marknaden jämnfört med föregående år. Jag hade inte så mycket pengar så det var att hålla i plånboken. Det var ju synd att jag inte fått lön den här fredagen istället för nästa. Men men, nu sparde jag en massa pengar. Inget ont som för något gott med sig.
Här nedan finns lite bilder från dagens utflykt.
 
På vägen hem så slank vi in på pris stopp. Det visade sig att dom håller på att avveckla. Så de sålde ut allt i affären. Det var mycket som var slut. Men lite grejer fanns det. Och det härliga var va att allt var det 50% rabatt på.
Jag skall testa att åka ner nästa vecka och se om de har något mer eller om det slagit igen då.
 
Nu skall jag börja med maten. Det blir kyckling och ris i dag. Det är så jäkla gott.
Sen blir det bara att slappa framför tvn. Ha det gott alla.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0