Gott slut.

Hej Raffe och alla läsare till denna blogg.
Jag vill önska alla läsare och denna underbara blogg ett gott slut och ett gått nytt år. Hoppas det nya året ger något bättre. Man skall ju inte lova ett nyårslöfte som man inte kan hålla. Därför tänkte jag bara lova något litet.
Jag skall ta hand om mig själv mycket mer än tidigare.
"Varför skall man nöja sig med en liten del av kakan när man kan få hela kakan" :).
Det kommer att bli mitt nya jag 2013. Ett exempel. Får jag inte som jag vill så jag mår bra, så släpper jag allt och påbörjar något nytt så jag mår bra.
 
I dag på eftermiddagen skall Bellan och jag åka till Tumba till mina kusiner och fira nyår.
Sen efter tolvslaget åker vi hem och tar det bara lungt. Troligtvis kommer vi att slockna så fort vi kommer hem. Men planen är att jag skall öppna upp min dunk som jag fick i julklapp och skåla in året hemma också.
 
Nu tänkte jag fixa lite här hemma innan vi skall iväg. Ha det gott alla läsare!
Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0