Fredag.

Hej Raffe. Då är det fredagkväll och ledig fyra dagar till. Asså. Det är behövligt. Det vill jag lova.
I morse vid tio tiden träffade jag prästen inför pappas begravning. Det gick bra. Det känns som allt börjar lika en begravning snart.
Vad jag inte förstår över huvudet taget är vart jag skall få alla krafter ifrån när jag står i kyrkan på begravningen. Det är en tid jag fasar för. Jag kommer att bryta ihop.
 
När jag kom hem från jobbet hade Bella suttit och pluggat. Hon hade bakat med sin kompis och sen hade dom hjälpts åt och fixa köket efteråt. Asså, snacka om duktiga tjejer. I bland blir man paff när något sådant inträffar.
 
Nu i kväll blir det bara lugna gatan. Skall ta en dusch och sen bara koppla av framför tvn.
Hör gott folk.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0