Dan före dan före doppardagen.

Hej Raffe. Lördag i dag och vaknade vid halv sju i morse. Tristan tittade på mig och jamade. Han sa antagligen åt mig "Vad gör du uppe så här tidigt husse. Gå lägg dig med en gång igen" Jag gjorde som Tristan sa. Jag gick och la mig igen och vi somnade om och vaknade halv elva. Fy tjyvingen vad skönt det var med sovmorgon.
 
Laijla och jag hade gjort upp om att vi skulle gå på loppis i dag så hon kommer över hit vid elva och vi tar en fika innan loppisrundan. Jag hittade en hel del fina grejer. Sen gick vi och handlade lite på Hemköp. Jag köpte en stor julskinka i dag. Så den skall jag göra i ordning i morgon.
 
I morgon kommer även Bellan över. Vi skall julpyssla och vi skall klä granen och julpynta det sista. Det skall bli Så mysigt.
I dag efter loppisrundan och affären så gick vi hem till Laijla och började julbaka. Vi bakade knäck, ischocklad och kokostoppar och struvor. Kolla bilden nedan.
Allt blev så perfekt resultat :).
 
När jag kom hem från julbaket så var det bara att sätta sig att slå in alla julklappar. Det blev en hel stor blå Ikea kasse med julklappar. Nu är jag nästan klar med det. Jag skall komplitera med ett par julklappar till Isabella. När det är gjort i morgon så är jag helt färdig med både julmat och julklappar. Trotts all stress och allt jobb jag har haft framför mig så har jag lycktas ro iland båten. Det är jag jätteglad över.
 
Nu skall jag gå till duschen å ha det skönt en stund. Sen är det tvn som gäller och avkoppling i massor.
Hörs alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0