Torsdag.

Hej Raffe.
I dag är det en dag närmare helgen. Fy vad skönt. Ove frågade om jag ville jobba i helgen. Men jag känner att jag behöver en helg och vila upp mig på. I helgen skall jag vila upp mig på landet. Det skall bli så skönt.
 
Till middag i dag blev det pasta och korv. Sen körde jag den lite godare och nyttigare biten. Jag fräste vitkål i stekpannan och så åt jag korv till. Det var läskigt gott.
 
I förra veckan la jag in en kontakt annons. Kul att många har klickat på mitt namn och besökt min profil. Det skulle va mysigt att träffa en kvinna. Kanske det finns en till där ute som kommer kännas rätt. Man vet ju inte. Jag saknar verkligen kärleken, ömheten, skratten, gråten med mera, tillsammans med den man vill va med.
Kanske man kan finna den på en kontaktannos eller kanske någon annanstans. Vad vet jag.
 
Satt och kollade på lite foton i kväll och videofilmer som jag gjort av fotografier.
Asså jag satt soch tankte, fällde en tår och mindes varenda bild som om det vore i går jag tagit dem.
Kunde jag skulle jag lägga upp alla bilder här jag har och skriva en beskrivning till. Men det skulle inte fungera.
Dels för at det skulle ta så mycket tid och sen skulle blogg.se undra varför jag använde så mycket minne på deras server :).
Men dra bara två år tillbaka i tiden. Så otroligt mycket det har hänt. Asså, det är obegripligt. Å så sitter man här med samma hand som man satt med för två år sen. Fast ekonomiskt mycket bättre, lika så hälsan.
Men hälsan låg på top när jag och Malin var ihop. Sen försvann min hälsa nästan helt och hållet och nu är den på väg sakta men säkert tillbaka. Fast med ett par stora ärr som aldrig kommer att försvinna.
Undra om jag kommer att få det så bra i mitt liv som jag hade det som när jag var ihop med Malin.
Säger en sak. Det är tur att jag har Bella. Hade jag inte haft henne så hade jag inte suttit här.
 
Jag har kollat på en platt tv. Jag är bra sugen på att köpa en. En som är svart. Det skulle passa in.
Får se efter helgen om jag skall åka och köpa en. Tänkte även kolla på ett sånt där "bio sound system". Det är en helt annan upplevelse när man ser en film när man har ett sånt.
 
Men nu har jag pladdrat tillräckligt i kväll. Nu skall jag borsta tänderna, läsa och sen sova.
Nattisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0