Torsdag eftermiddag.

Hej Raffe.
Kom precis hem från Haninge. Har varit på möte med Hanba. Och det gick bra. Det blev ett fullspäckat program ända fram till den 13 december.
Förutom det så har jag tvättat, städat och diskat. Jag känner att jag är på bättringsvägen. Och det är väldigt skönt.
 
Till middag i dag blir det pasta med köttfärssås. Det är smarrigt. Det är typ storkok så det räcker i ett par dagar. Tänkte steka ett par ägg till. Det är väldans gott till pasta och köttfärssås.
I kväll skall jag prata med min älskling på msn, sen är det nog bara tv soffan som gäller. Tänkte popa en bunke popcorn och kolla på en film. Det låter slött. Men det får man va när man inte är 100% frisk.
Tänkte fixa lite här hemma nu lite.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0