Torsdag.

Hej Raffe.
Fy fabian vilken dag det har varit idag. Det har varit hur kul som helst. Men fan så mycket att göra. Och vart så in i helvete varmt.
Efter jobbet så åkte jag hem å bytte om och sen åkte jag ner till Nynäs.
Jag handlade på lite på Lidl och Pris stopp. Sen avslutade jag dagenens shopingtur med att åka till Ösmo.
Där besökte jag en grill som gör stockholms godaste hamburgare. Jag tycker det är det i allafall. Grillen ligger mitt emot badhuset där nere.
Jag åkte vidare sen till Söderby brygga och kollade ut över sjön som var på väg att bli kavis. Där intog jag min goda hamburgare och pommes. Det var smarrigt.
 
Nu orkar jag inte skriva mer i kväll. Jag har ont i huvudet och tänkte ta en dusch och sen lägga mig på soffan.
Jag har druktit på tok för lite vatten på jobbet i dag. Därför har jag ont i huvudet.
Hörs allisammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0