Tisdag kväll.

Hej Raffe och alla läsare.
I dag har jag inte varit på humör alls av olika anledningar. Vad det är går jag inte in på nu.
Kom hem från jobbet och hela huset var fullt av småtjejer som levde om. Jag bytte om fort och åkte ner till båten för att ösa den. Det kom rätt så mycket regn i går kväll.
När jag kom hem så hade brudarna flytt fältet och jag satt mig vid datorn en stund innan jag började med maten.
Till middag i dag blev det kycklingköttbullar och kokt potatis och en mager brunsås och så hade jag rödkål till. Gott.
I morgon blir det fiskbullar och potatis eller om vi skall ha ris till. Det var länge sen vi åt det.
 
Vad äckligt kaffet har blivit på morgonen nu när jag slutat röka. Ligger hellre och drar mig en kvart extra istället för att gå upp å dricka kaffe.
Sen finns det en hel del saker som inte är gott längre.
Jag har en massa saker i källaren som jag skall sälja i väg. Sakerna har jag ingen nytta av längre. Vid något tillfälle skall jag ta kort på sakerna och lägga ut dem här så kanske nån av er som läser här vill köpa sakerna.
För det är ju synd att kasta sakerna tycker jag.
 
Nu skall jag gå och ta en lång och skön dusch och sen lägga mig och glo på film. Tror det blir en Huss-film.
Sov sött, vakna blött...
Hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0