Tisdag kväll.

Hej Raffe.
Tidsag i dag och Skitmycket att göra på jobbet (Som vanligt). Det blev truckdag i dag och det var skönt.
När jag kom hem från jobbet så blev det affären med en gång. Det behövdes fylla på med lite saker i skåptet.
Till middag i dag blev det ugnstekt kycklingklubba med hemmagjord klyftpotatis.
Det var rätt så gott.
Efter maten diskade bella och jag åkte ut till landet för att hämta bellas gummistövlar. Hon måste ha dom i morrn på utflykten. För dom har hotat med skitväder. Men det var skönt att åkta ut till landet en stund. Jag passade på att äta lite grönsaker från landet när jag var ut. Det var jättesmarrigt.
 
Men nu är jag hemma och i kväll har jag inte planerat något speciellt förutom duschen då.
Antingen blir det tv soffan eller datorn. Tänkte ta en kopp te med honung i kväll. För jag känner mig konstig i halsen. Det skall va ett beprövat knep om man vill känna sig lite piggare i halsen.
Nu orkar jag inte skriva mer. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0