Söndag.

Hej Raffe.
Det känns som lördag i dag. E nog för att jag jobbade i lördags och har flörskjutit dagarna i skallen :).
I dag blev det i allafall en skön sovmorgon. Till och med Tristan tog sovmorgon. Här är en bild på pappas lilla tiger.
När jag gick upp och satt på kaffet då jag vaknade, så puffade jag på honom och frågade han om han ville ha frukost. Men han tittade upp med ena ögat bara precis som "måste du förstöra min skönhetssömn".
Man kan nästan tro att han hade varit ute och partajat och var bakis hehe.
 
När vi hade ätit frukost så skulle jag ha dragit till landet. Men jag hade ingen ork att åka dit över dagen i dag. Kände att jag ville åka ner till Sotinge och plocka lite svamp och bär istället.
Jag hittade en halv kasse med kantareller och så plockade jag en liter blåbär. Fy satan vad tråkigt det var att plocka blåbär. Men jag fick ihop så vi kunde äta blåbärspaj nu i kväll. Det var så jävla gott :)
Svampen ränsade jag och förvälde. Den skall frysas ner till vintern så man kan gotta sig då med :).
 
I kväll la jag ut en av mina hemmagjorda filmer på FaceBook. Ja. Jag antar att ni som läser här är vänner med mig på FB så jag behöver inte skriva vad det är för film. Kolla själv vettja :).
Är du inte vän med mig där så bli det så får du se filmen.
 
I morgon är det jobb igen. Hoppas den här veckan som kommer nu går lika fort den. Med lite tur så blir det övertid nästa helg också och då börjar vi snacka klirr i kassan :D.
Nu skall jag krypa ner i bingen och duna för natten. God natt alla bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0