Söndag.

Hej Raffe.
Vilken dag. Vet inte hur jag skall börja. Men vaknade av att regnet slog mot balkongen i morse. Så kände jag mig mör fortfarande. så jag låg kvar en timme och tod en sovmorgon vilket var väldigt skönt.
Under dagen har jag inte gjort speciellt mycket. Jag har suttit och lekt med min bärbara dator och gjort en videofilm till. Sen innan maten så gick jag upp å handlade.
 
Så nu på eftermiddagen och kvällen så har ett fjärilsbo byggt ett bo i min mage hehe. Kallas nog för kär.
Ja, man kan nästan tro att det är en dröm. Framförallt så kan man inte tro att den är sann. Men det är den. Den är lika sann som jag sitter här.
Jag har träffat en jämnårig tjej på passagenchatten som är så fantastisk.
Måste säga att passagenchatten inte är så dum. Det har man fått svar på nu.
När det tog slut mellan mig och Malin så skrev jag och sa att jag skall bli kräsen på tjejer. Jag satt ribban så högt man kan tänka sig. Allt skulle klaffa. Precis allt.
Jag tänkte för mig själv då att jag kommer att få singel resten av livet. Men det var tydligen rätt å göra så.
Den tjej jag träffa i dag stämmer till pricken på mina kriterier utan att ta tillbaka något.
Det kanske inte är så lyckat att skriva här så mycket. Så jag fortsätter i den privata dagboken.
Men det var länge sen jag kände sånna här fjärilar i magen. Det känns så fantastiskt bra. 
 
Nu skall jag göra lite mackor till frukost i morrn och sen är det en dusch och rakning som gäller. Sen soffan.
För lägga sig är det inte tal på. Jag kan inte sluta tänka på Theresa, så lägger jag mig i sängen så kommer jag bara att ligga och vrida och vänta på mig å tänka på henne.
 
Skriver mer i morrn.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0