Onsdag kväll.

Hej Raffe.
I dag har jag slitit som ett djur. Jag blev utlånad vid lunch i dag till ankomstsidan på jobbet. Så jävla mycket att göra Har aldrig varit med om maken. Jag passade på att fråga om dom hade fått min ansökan som ställis. Och det hade kommit och han svarade med att det såg grymt ut. Det ser jag som possitivt.
 
När jag kom hem från jobbet så tog jag det lungt. Allt för att inte starta någon röksugsattack. Klockan 14.07 tände jag min sista cigg i dag och det känns oroväckande bra än så länge.
Senare på eftermiddagen gick jag upp och handlade middag. Jag tänkte göra ströbrödspannerad torsk filé och göra lite mexikanskt ris till och en smal gräddfilssås. Det kommer att bli kanongott.
När jag handlade i dag igen så reflekterade jag att jag har sparat in 86 kronor redan. Det märks redan vill jag säga.
Kändes som jag hade ovanligt mycket på visa kortet. Det är för att jag inte köpt ciggaretter på två dagar.
 
I kväll till middagen skall jag kolla på en wallanderfilm.
Jag gillar dom filmerna jättemycket.Fastän Malin och jag kollade ofta på dom filmerna så kan man se dom om och om igen. Likadant med Huss, Johan Falk och Beck filmerna.
Nu skall jag fortsätta med maten. Skriver mer sen annars skriver jag i morrn.
Hejs svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0