Måndag kväll.

Hej Raffe.
Sitter vid datorn och kollar kontaktannonser. Asså. Hur fan är folk skapta egentligen. Ok, jag är inte guds bästa...
Men när man kollar på hur folk skriver sin presentation så blir man ju mörkrädd.
 
Jag skrev sist att vi skulle äta pasta med köttfärssås. Det blidde inget med det.
Vi åkt lite wok i stället. Efter konstens alla regler så blev det en utsökt wok.
 
Jag köpte en skraplott i helgen som var. Det kliade i handen i kväll som fan och jag hade glömt skrapa lotten.
Jag skyndade mig ut till bilen där lotten låg och skrapade den så fort jag kom hem.
Asså när man skrapar fram tre lika belopp så blir man glad. Och det var det jag precis gjorde :-))).
Måste tänka ut nu ett smart sätt att placera pengarna *Skrattar*.
Det här med att det kliar i handen när man skall få pengar stämmer fan in :-D.
 
Nu skall jag ta en skön dusch och kolla på lite tv. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0