Måndag kväll.

Hej Raffe.
Sitter och kollar på lite videoklipp på datorn. Känner mig så sjukt trött i kroppen. Har stått i en container hela dagen i dag. Men det har gått bra. Vi har varit ett bra gäng så det har flytit på bra. Det lär bli container för mig resten av veckan också. Det är lixom min tur.
Gav Stefan massage i dag också medan vi väntade på containerpapperna. Det var uppskattat. Han var jättestel i nacken. När jag kom hem från jobbet så gick Bellan över till sin mamma och jag gick över till syrran. Hon skulle frissera mig. Så nu är jag rakad igen. Endast 1 millimeter är sparat. Så jävla skönt det känns.
 
När jag kom hem där ifrån så sixade jag lite i hemmet och senn var det dags för middag. Det blev skinkstek med potatismos och grönsaker.
I morgon blir det middag på sjön. Laijla och jag skall åka och fiska. Vi tänkte åka direkt efter Jobbet. Det skall bli jättekul. Skulle igentligen ha handlat i i morgon. Men fiske låter kuligare så det får bli det i stället.
Ålandsresan som skulle blivit av i helgen har jag skjutit på. Vi skall upp till Hallstavik på lördag och hälsa på lillebror.Sen efter det så åker jag ut till landet.
 
Nu snart skall jag gå och duscha och sen skall jag lägga mig och kolla på film. Det blir Jägarna i kväll tror jag.
Den är rätt så bra.
Ser verkligen fram emot morgondagen. En hel fiskekväll. Det är Mysfaktor. Sen är det Fet avlöningsdag. Går nog i inte få bättre tisdag för mig. Det är två typsika grejer som gör mig glad och sånt gör att jag glömmer allt som varit och är tråkigt. Med andra ord för det mig på bättre tankar.
Nu orkar jag inte jiddra mer. Skriver mer sen kanske. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0