Lördag.

Hej Raffe.
Dag 4 i dag och det går bara bra. Lite jobbigt i mellan åt. Men fan. Gifterna skall ju ur kroppen och då blir det en chock för kroppen.
I går var jag för trött för att skriva blogg. Och i dag känner jag nästan likadant. Jag har jobbat hela dagen i dag. Och det känns. Vi har slitit som djur på ankommande i dag.
Från klockan två fick jag vara arbetsledare på ankommande, för Ove skulle iväg.
Måste erkänna att jag blev glad när jag fick det förtroendet.
Vi blev klara med det vi hade satt upp som mål. Och det känns skönt som sjutton.
 
I dag skulle jag ha åkt ut på landet. Men är på tok för trött för det. Så i morgon skall jag åka ut  över dagen. Det skall bli nice.
Till middag i kväll blev det smal risotto. Det kändes lagom smalt för mig.
Jag vägde mig i dag på jobbet. Så från lördag till lördag så har jag gått ner 4,2 kilo. Det märks på mina byxor skall jag säga. Jag har fått göra ett nytt hål i skärpet.
När jag pratade med Stina i dag så sa hon att det inte var bra att gå ner så mycket på så kort tid. Det stämmer kanske. Men jag känner inga biverkningar än så länge.
Jag kommer garanterat gå upp i vikt igen snart nu när jag slutat röka. För man blir gottesugen som en liten råtta.
 
Snart har jag fått ihop pengar till en utlandsresa. Den här lönen som kommer, kommer att va fett bra. Och nästkommande lön kommer att bli minst lika bra den om inte mer. För jag har redan 70 stämplade timmar på tidomaten på jobbet.
Asså. När jag sitter och kollar i resekatalogerna jag har så känner jag att jag vill åka i morgon redan. Men ju mer jag spar ihop ju roligare resa blir det. Om jag nu får beviljad semester vecka 52 så blir det garanterat resa till värmen i jul. Här är det som ligger ligger bokat
Men Det är ett tag kvar till jul.
 
Nu skall jag hänga en maskin med tvätt. Sen är det en skön dusch som gäller och sen tv för resten av kvällen.
Hörs gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0