Lill lördag.

Hej Raffe.
En rätt så svettig dag på jobbet i dag och även hemma. Vet inte om det är för att gifterna börjar gå ur kroppen. För jag svettas som en rumstempererad ost hehe. Sen har jag fått lite rethosta. Och det är också pga att jag slutat röka.
I dag är det en vecka sen jag fimpade. Tiden går gort. Men när ett röksug kommer så står tiden nästan stilla. Men jag är glad att det fungerar än så länge.
 
Till middag i dag blev det fiskbullar och så hade jag torsk i frysen. Jag skar och doppade torskbitarna i ägg och ströbröd. Sen stekte jag dom. Det var inte så mycket så vi fick dryga ut det med fiskbullarna och så hade vi ris och grönsaker till. Jag testade att göra en sån där "Sommargurka" som jag gillar så mycket och fy fan vad gott det var.
Här är en bild på "Sommargurka i ättikslag"
Till middagen blev det lite film. Vi så Beck filmen "I guds namn"
 
Den filmen är bra tycker jag. Får se nu när jag skrivit färdigt bloggen. Då blir det någ en till film. Men vad det blir vet jag inte. Tänkte att vi skall dricka lite te och äta tårta och fira vinsten från skraplotten som jag skrapade fram medan vi kollar på film :-))
 
Snart är det helg igen och i helgen skall jag inte jobba. Jag vill åka ut på landet. Tänkte åka när jag kommer hem från jobbet på fredag eftermiddag. Sen åker vi hem på söndag eftermiddag. Och sen skall vi på födelsedagskalas. Det skall bli kuligt.
 
Nu orkar jag inte skriva något mer. Hörs i morrn.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0