Lill lördag igen.

Hej Raffe.
I dag är det onsdag och lillördag.
Denna dag blir ganska så lugn. Tänkte bara ta det lungt.
När jag kom hem så ligger Bella på soffan och har ont i huvudet. Jag antar att det är för att hon varit på utflykt i dag och varit ute en massa i friska luften.
Tänkte snart börja med maten. Vi skall äta stuvade makaroner och köttbullar.
Det var ganska länge sen vi åt stuvade makaroner. Så det skall bli smarrigt.
 
Men innan maten skall jag gå upp till affären och handla gurka. Jag tänkte göra sån där sommargurka så vi kan ha till maten. Kolla bilden nedan.
Det är så obeskrivligt gott att man får bara mersmak när man äter det.
Kanske skriver mer sen. Hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0