Lill lördag.

Hej Raffe.
I dag har det gått skitbra på jobbet. Jag och några grabbar blev stationerade nere i CL3 i dag.
Den här ytan skall vi fylla med grejer som kommer in. Så det luktar massor av övertid hehe.
Vi var ett bra gäng. Fick jobba med Robin också. Vi har jobbat i hop förut på Hyll. Jag gillar han. Han är bra på jobba och en duktig kille och inte minst trevlig.
Men vi var bra trötta i dag på eftermiddagen. Här nedan är ett foto på Robin föresten.
När jag slutade jobbet så skulle jag åka till Bauhous och handla. Men jag var fan för trött för att åka dit.
Så jag fick middags sällskap och vi åt en god middag och kollade på en Irene Huss film. Vi åt kräftor och lite annat gott som var så smarrigt att vi åt  så vi nästan fick ont i magen.
När vi ätit färdigt och kollat färdigt på filmen så hjälptes vi åt med disken. Sen gick min middgas vän hem till sitt.
Hon frågade om vi inte kunde göra om det snart igen.- Absolut. Ingen blev gladare än jag.
 
Bella skall åka upp till sin mormor i morgon och blir borta till söndag. Så jag var över med lite slantar till Bellan så hon har lite fickpengar. Hoppas hon får jättekul.
Nu är jag skittrött och känner mig skitig och svettig efter dagens arbete. Så nu skall jag ta en lång och välbehövlig och skön dusch. Ha så gott alla vänner och stalkers hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0