Konstigt

Hej Raffe. I kväll har jag legat och tänkt.
Det är länge sen jag mådde på jävla bra faktiskt. Allt man har gått igenom den senaste tiden.
Det sjuka är att man har hängt läpp som man har gjort.. Förstår inte varför just nu bara.
Bara att det som har hänt dom senaste tiden har tagit all energi ifrån mig.
Hade jag vetat att det skulle ha blivit så här så hade jag Aldrig gett mig in på det här. Sånt här sätter sina spår och kommer troligtvis aldrig läka.
Sen en grej till. Nästa kvinna i mitt liv som jag lär känna skall jag va så Jävla försiktig.
E så fruktansvärt trött på alla onödiga ord som sägs som inte har någon innebörd med det hela. Nu i efterhand så ser man de tomma orden som sas hela tiden.
Att jag mår så bra som jag gör nu är nog för att alla i min närhet stöttat mig. Mitt liv börjar verkligen komma på benen igen känns det som.
 
Nu skall jag släcka lampan och försöka sova. För i morgonbitti åker vi ut på landet.
Nästa helg när jag åker ut på landet så skall en tjejkompis hänga på. Jag längtar till dess. Den här gången behöver ju inte hon sova på tältsängen :)). Det är viktigit med kroppsvärme när det är kallt om nätterna :-P.
God natt alla glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0