Fredag.

Hej Raffe. Äntligen fredag. Min kropp ropar efter ett par ledigt. När jag kom hem från jobbet i dag så la jag mig på sägen för att vila en stund. Jag somnade och vaknade vid sex. Vi skulle ha åkt ut på landet i dag, men jag kände att jag orkade inte när jag vaknade så vi åker ut i morgonbitti istället.
 
Till middag i dag blev det Pasta med ost & skinksås.Det var rätt så gott.
Passar bra att vi åker ut till landet i morgon. Då hinner jag tvätta upp i kväll så slipper jag göra det på söndag.
I dag på jobbet blev det en glad överaskning när jag fick lönespecen. Det blev som jag väntade mig. En fet lön :).
Såna dagar gillar jag :D. Synd att dom bara kommer en gång i månaden.
 
Nu orkar jag inte skriva mer. Jag känner mig trött. Så jag skall poppa en bunke popcorn och kolla på en film.
Hörs senare eller någon annan dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0