Fredag.

Hej Raffe. I dag är det fredag och e hemma från jobbet i dag med. Jag känner mig piggare men fortfarande förkyld. Så jag kunde lika gärna vara hemma i dag också från jobbet. På Måndag skall jag jobba igen.
 
Jag gick upp strax efter halv tio och fixade lite frukost. Efter frukosten så klädde jag på mig för att sedan gå och handla. Asså vilket jävla fittväder det är ut.
På eftermiddagen måste jag åka ner till båten och ösa den.  När jag kommer hem där ifrån så är det nog dags att fixa middag. Det blir skaldjurs middag i dag. Skall äta både kräftor och hummer. Sen blir det grönsaker till.
 
Så bra som jag mår nu. Har jag inte mått på väldans länge. Allt jobbiga är lixom bortblåst. (Förutom lilla mamma). För det kommer jag nog få dras med. Men även det känns bättre. Att bli nykär är som att sväva på moln. Att en människa kan göra en så lycklig.
E nästan säker på att det är en ängel utan vingar som vår herre har sänt efter mig. Jag kan inte komma på någon annan förklaring.
Jag är Så glad att jag är där jag är nu.
 
Nu skall jag plocka och fixa lite här hemma. Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0