Onsdag.

Hej Raffe.
I dag är det onsdag och det är lill lördag. Det har varit en riktigt stressig sådan och gårdagen var lika så.
I går kväll köpte jag bil. Saaben skall på skroten.
I kväll när bella var på scouterna så dammsög jag bilen. Den blev jättefin invändigt.
Jag har igentligen inte tid att sitta vid datorn i kväll, men kände att jag måste blogga några rader.

Min älskling kommer hem i morgon och skall va hemma i tio dagar. Det skall bli jättekul. Jag har läöngtat efter min äskling att det gör ont i kroppen.
Nu i påsk skall jag få träffa Malins släkt också. Berättade det för syrran och hon tyckte det lät kul. Å det tycker jag med. Jag har längtat så in i bomben att få träffa dom

Till middag i dag blev det korv och potatismos och i morgon har min älskling bestämt mat och då skall vi äta kyckling och ris och currysås.

Nu skall jag fortsätta och städa så det blir fint till min älskling kommer i morgon.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0