Onsdag.

Hej Raffe. Vilken turbulent dag. Asså jag önskar att den här dagen aldrig skulle komma.
En bild på Mollan
Molly har bytt planhalva nu. Hon lider inte längre, hon har inte ont längre. Det som hände i dag när hon avlivades är nog det smärtsamma jag har varit med om. Det kändes bokstavligen som om någon slet hjärtat ur kroppen på mig.
Det var tur att Tommy följde med mig. Utan honom hade jag inte klarat det. Jag känner att jag står i skuld till honom. Jag har sagt till honom att jag gör det. Och han behöver bara be mig om något så ställer jag upp utan att blinka.

Molly. Jag saknar dig så det skär i bröstet på mig. Jag minns all fin tid vi har givit varandra.
Du har bokstavligen varit som mitt barn. Jag har behandlad dig som om du var mitt eget kött och blod.
En dag kom cancern och besegrade både dig och mig vilket smärtar mig väldigt mycket.
En dag kommer vi att ses igen så du får passa en plats i himelen åt mig.
Din själ kommer alltid att finnas här och vi kommer alltid att kunna vara nära varandra.
Jag vill bara säga att jag Saknar dig och att jag älskar dig. I miss you ♥♥♥



I kväll var jag över till syrran och fikade. Det var jättemysigt. Jag fick klippa mig också. Så nu ser jag vettig ut igen.
Till middag blev det pytt i panna med stekt ägg och rödbetor. Det var jättegott. Inte så nyttigt kanske.

Men jag var tvungen att laga till något snabbt. Eftersom Bella skule iväg med scouterna och sälja majblommor.
Hon sålde majblommor i dag för en tusenlapp. Hon är jätteduktig.

I morgon kör vi igång med det röststyrda plocket. Det skall faktiskt bli kul och intressant. Om jag skall va ärlig så har jag gått och längtat lite haha.

Nu känner jag inte för att skriva mer här i kväll. Hörs i morgon om jag orkar skriva då. För jag vet inte när jag kommer hem. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0