Måndag.

Hej Raffe. I dag är jag trött som sjutton. Efter middagen la jag mig på sängen och sov en timme. Dumt som fan. Men vad gör man om man är trött.
Till middag blev det smalmat. I allafall delvis. Men gott blev det.
I dag började våra högvecvkor. Plus så är jag schema lagd på lördag. Men asså. Jag kräks på tanken.
Jag satt och skrev den privata dagboken och kom på att jag inte skrivit här på ett tag så måste skriva några rader här.

Bellan var hemma från skolan i dag. Hon låter som en kraxmaskin haha. Stackarn mår inte bra. Jag var upp till affären nu i kväll och köpte glass och halstabletter till henne. Hoppas hon repar sig snart.

I kväll skall jag kolla färdigt på Titanic. Den är Så bra tycker jag.
Jag är sjukt nyfiken på vad min älskling har beställt till mig i födelsedagspressent. Asså det kryper i kroppen på mig :).
Nu har jag skrivit här lite. Nu fortsätter jag i min privata dagbok. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0