Måndag.

Hej Raffe.
Sorra va att det inte blivit så mycket skrivande här. Men jag har skrivit i privata dagboksbloggen istället.
Skriver jag där så behöver jag inte tänka mig för vad jag skriver. Därför har det inte blivit så mycket här.
I dag har det varit en dag med lagom mykcet att göra.
Jag var och fiskade i dag för första gången på året. Det var kul som sjutton. Men jävla vad kallt det var.
Malin har diskat, städat och tvättat och lagar nu maten. Och jag har bara dammsugit. Asså Malin är så duktig. Hon är verkligen kvinnan i mitt liv. Jag älskar henne så mycket.

Jag måste medge att jag har lite jobbångest i dag eftersom jag skall jobba i morgon och det har varit långledigt.
Men det kommer säkert att gå bra. Känner på mig att det kommer att va så jäkla mycket jobb att man kommer att drunkna i jobb.

Jag fixade cigg tändaruttaget i bilen idag. Nu fungerar det att ladda mobilen i bilen igen. Jag är färdig med saaben nu. Det är dags att skrota den. Jag har plockat det som skall plockas från bilen och det känns skönt.

När jag sitter här vid datorn så knorrar min mage som fan. Det luktar så gott när min fina lagar maten. Det blir kycklinggryta med bullgur och pitabröd.

Nu orkar jag inte skriva mer här. Jag skall fråga min fina om hon behöver hjälp med dukningen.
Skriver mer sen i dagboken om hur det var nere vid sjön.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0