Lördag.

Hej Raffe.
I dag blev det en lång sovmorgon. Det var fan skönt. Men nu är det slut med det på några dagar eftersom jag skall jobba arslet av mig i några dagar (9 dagar) med början direkt i morgon.
Arbetstiderna blir 07.00 - 22.00. Det kommer att bli en riktigt fet lön :-P.

Jag har tvättat upp allt i tvättkorgen i dag och jag har städat. Och jag jag har bytt till sommardäck i dag.
Det känns som jag har varit kreativ i dag. Till middag  dag blir det hasselbackspotatis och ugnstekt kyckling med gräddsås och grönsaker. Det skall bli jäkligt gott och det tänkte jag äta till en film sen.
Maten står i ugnen och är fördig om ca en timme.

Jag har även varit upp till Haninge i dag och lämnat tillbaka filmerna som vi hyrde förra helgen. Det var lite försenat för jag hade glömt bort det. Så nästa gång jag hyr film så får jag betala in en liten avgift på 60 kronor som en straffavgift.

Nu skall jag spela lite spel och sen är det dags att äta. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0