Lördag natt.

Hej raffe. Det blidde inget skype med min älskling i kväll. Hennes internet fungerade ine på grund av snövädret.
Men undra vad väderprogrnoserna får sitt väder i från.
Malin säger att det snöar och väderleken säger att det regnar och är plusgrader. Jag kollade väderleken för att se om det skulle bli bättre väder i morgon och det skulle det bli.
Så hoppas hennes internet fungerar i morrn.
Fattas väl bara att hennes internet fungerar och jag orkar inte sitta vid datorn för att jag är helt slut som människa, så det tar några dagar till innan vi ses.
Det lär jag ju vara i några dagar fram över eftersom jag skall jobba.
Önskar att min fina kunde skriva sin blogg så jag får följa hennes vardag via bloggen också.

Nu skall jag fortsätta att skriva den privata dagboken eftersom det finns saker som inte skall stå här.
Hörs i morgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0