Långfredag.

Hej Raffe. I dag är det så kallad långfredag.
Det blev en skön sovmorgon och frukosten var på bordet när jag kom upp. Asså gissa hur uppskattat det var.
Efter frukosten så gick jag till garaget och så kopplade jag in högtalarna i bilen. Så nu är det lite bättre ljud än förut :).
Medan jag var i garaget så åkte Malin in till stan till sina kompisar. Dom skulle ha någon tjejmiddag. Å det tycker jag är kul. Hon behöver det.
När jag var klar i garaget så åkte jag å handlade Jag köpte lite gott till våran middag.
Så till middag här hemma så blir det ugnstekt kyckling med hemagjord potatisgratäng med vitlök i. Och i grönsaksväg till maten så blir det kokt broccoli och kokta morötter och lite paprika.
Jag hoppas det kommer att smaka bra.

I går deklarerade jag också. Jag är verkligen nöjd med min skatteåterbäring. Jag kan finansiera en båt och jag kan betala bilen plus lite till.

Nu skall jag spela lite SF. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0