Torsdag eftermiddag.

Hej Raffe. Blev utlånad i dag igen till ankomstsidan. E kul faktiskt.
Min fina hade feber i morse och hon orkade inte åka hem. Så jag var hem på lunchen och gick ut med vovven. Malin såg inte pigg alls ut på lunchen. Så jag åt min mat och gick ut med vovven och sen åkte tillbaka till jobbet.
När jag åkte hem från jobbet så tänkte jag at det var så skönt å sluta tidigt just i dag när Malin var kvar så man kunde umgås lite å pyssla om henne när hon inte var pigg. Det blidde inte som jag tänkt mig. Hon åkte hem när jag kom hem.

Så vad händer i kväll då? Jag skall göra rent akvariet och dammsuga och sen skall jag kolla på film. En kompis kanske kommer över och fikar sen.
Skall försöka få i ordning på den privata bloggen också som jag låg å skrev i natt när jag inte kunde sova. För den fungerar inte nu.
Tisdagens inlägg här som jag råkade radera låg i "utkast korgen" Så jag gick inte miste om det. Men blomman som jag la upp till Malin har Malin sett. Hoppas hon gillade den. För hon har inte sagt något. Hon kanske inte gillar den så jag får väl låta bli att lägga ut såna bilder..

Det finns vissa drag hos människor som man ser när en människa går och bär på något som människan inte vågar säga. Det är obehagligt och smärtsamt. Och när man frågar om det är något så får man bara till svars at det inte är något samtidigt som människan kollar ner i marken och vågar inte säga som det är. Eller så säger den att den är konsentrerad på något speciellt. Jag har råkat ut för det nu och jag vet inte hur jag skall betté mig. Jag fortsätter i den privata bloggen å skriver om det när jag får i ordning på den.

Till middag tänkte jag göra stekt fisk med potatismos. Gott.
Nu måste jag sätta fart lite här så jag blir klar med det jag skall göra. Sen skall jag messa en massa med min kärlek. Sen kanske jag skriver igen. Hörs sen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0