Tisdag kväll.

Hej Raffe.
Vilken urmysig kväll vi har haft. Bellan gick och la sig vid kvart över tio. Vi har fikat och ätit godis, kollat på tv och suttit vid datorn. Den är maxad nästan. Skall kolla på snuten i hollywood 2 senare.
I dag har jag även betalat räkningarna. Det känns skönt. Inte mycket pengar kvar. Men alla räkningar blev betalda. Och jag har mat i frysen och ciggaretter behöver jag inte köpa eftersom jag inte röker.

I dag på dan när man mådde piss så var jag nära att tända en cigg. Men jag bet mig i läppen och undrade vad fan jag höll på med. Att jag kunde tänka så egoistiskt. Skall bli ändring på det nu har jag bestämt.

Mina gammla bloggar har jag skrotat nu. Det som stog där är historia nu.
Skall starta upp en blogg som kommer att va en dagbok som ingen annan än jag själv har tillgång till. Det är bara för att jag skall kunna skriva av mig på jobbet eller om jag är någon annanstans. Eftersom jag inte kan skriva på den här bloggen via mobilen. Utan måste sitta hemma vid datorn å skriva.

Nu skall jag chatta en stund med Thomas och se vad han har gjort för nytta. Sen är det tvn igen.
Hörs i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0