Tisdag kväll.

Tja Raffe. I dag har det varit jobbigt både psykiskt och fysiskt. Började morgonen med att snozza klockan Ett par gånger för mycket att det blev stress redan från morgonen. Sen när man fixat i ordningen frukosten och slängt i sig kaffet så var det bara att dra hunden runt parken :). Sen försöka själv gå på toa.
När jag kommer till jobbet så ser jag plockbuntarna och får ångest. Fattar inte att det är så mycket jobb. Och inte nog med ångest över plockbuntarna så får man ångest över dessa tisdagar under jul schemat då vi jobbar 6-17. Men det här var sista tisdagen för mig med de här cp tiderna för nästa tisdag och onsdag har jag tagit ut två semesterdagar. Jag skulle ha haft hela veckan. Men jag har tagit semesterdagar när jag måsdde så dåligt när det strulade sig.

När jag kom hem så började jag med middagen lite snabbt. Det blev rester och lite korv och makaroner. Det blev faktiskt gott :). Efter det så bar det i väg till affären för att handla de sista julklapparna. Skulle ha handlat julmat också. Men jag glömde matnotan hemma *Suck*. Det blev två julklappar till Bella och en julklapp till till Malin och så köpte jag fyra nya beckfilmer :) Nu börjar jag få ihop en del. Så jag måste skriva nummren så jag inte köper samma :-).

När jag kom hem kände jag ensamheten stiga mig åt huvudet igen. Så jag ringer Stefan. Han kunde ju inte prata nu. För han skulle träna. Och Thomas och jag satt och snackade länge.

Fick mms av min älskling. Hon har varit jätte duktig. Hon har bakat och stått i. Asså den kvinnan är en av guds änglar utan vingar. Det svär jag på. Fast än hon inte vill erkänna det. Jag älskar i allafall den kvinnan Så mycket. Ser verkligen fram emot att bo under samma tak med henne igen. Hoppas det inte dröjer för länge. I morgon kommer min älskling hit. Jag har gått å längtat efter henne så mycket.
Jag älskar denna kvinna så det knoler i bröstet på mig när hon inte är här.  Nedan finns en bild till min fina. Eftersom jag vet att hon är nyfiken på att läsa den här bloggen så kanske bilden gör henne lite glad i all huvudvärk.

En blomma till min älskling <3
Hörs i morrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0