Söndag

Hej Raffe. I dag är det juldagen. Jul afton i går var underbar. Från mitt på dagen till kvällen var jag som jag har skrivit hos min syster och hennes familj och firat jul. Det var så kul. På kvällen kom min underbara flickvän som hade varit och firat jul med sin släckt. När hon kom så öppnade vi julklappar som vi hade köpt till varandra.
Jag fick chocklad och iste till min kaffe maskin som jag köpte till mig i julklapp, en huvtröja och tre par boxerkallsonger och ett knivblock med olika knivar och så fick jag Gillette produter och en magic bean. och min älskling fick en hårfön, smörgåsgrill och en vinflaska och en jättefin prydnadsfigur. Jag blev så glad för mina julklappar. Jag är så glad att jag har Malin. Fasten vi är oense i bland. Men det finns nog inget förhållande som är perfekt.

I dag är det en typ slappardag. Bella kommer om en stund. Hon skulle komma i morgon igentligen men ville komma i dag för hon ville ha sina julklappar och så längtade hon efter mig. Bella firade jul uppe i Norrtälje med sin mamma och sin mormor. Hoppas hon hade kul som jag hade.
På eftermiddagen skall vi över till Lindén igen och äta lite rester från igår. Det blev så mycket mat kvar :). Sen så skall vi väl hem och kolla på tv. Har för mig att någon sällskapsresan kommer på tv i kväll igen.

Så skönt å veta att man inte behöver gå till jobbet på tisdag och onsdag. Så det är lite långledig för mig. Så på torsdag och fredag blir det jobb. Sen är det nyårsafton. Hoppas min underbara flickvän vill fira in nytt år med mig.
Nu skall jag släpa fram dammsugaren. så det inte ligger så mycket hundhår på golvet.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0