Onsdag.

Hej Raffe.
I dag har det varit en normal dag på jobbet förutom att man blev inlånad till ankomstsidan i dag. Få stå i container. Inte det kuligaste kanske, men det är ok. Det är kul å göra något annat.

I morse kom min älskling som jag har längtat efter. Till middag åt vi det som vi skulle ha ätit i måndags om vi hade setts då. Då hade det gått ett år sen vi träffade varandra på chatten. Å till middag blev det pannbiff och potatis och brunsås. Det var jättesmarrigt.

Snart är det julafton. Det känns kul. Malin skall fira med sina föräldrar vilket jag också skulle vilja göra. Men det blir inte av. Så jag skall va med Lindén i år också. Det är bättre det än att sitta själv. Men nästa år får vi se.
Nyårsafton är inte planerad ett dugg. Lindén vet inte om de skall va hemma. Och Malin vill inte planera så långt fram säger hon. Så jag får sitta hemma med Bella å uggla. Om vi är själva så kommer det nog bara bli tv och något spel kanske. Till middag så får det lov att bli något gott. Det känns som det här kommer att bli den mest minnesvärda nyårsafton på länge.

Nu är det i allafall dags att gå ut med vovven på en pommenad. För hon går bara å småfiser :). Så hon måste göra sina behov känner jag på mig :). Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0