Onsdag.

Hej Raffe.
Onsdag i dag och den sista semesterdagen. Känns lite jobbigt. Men snart fylls semesterdagarna på igen.
Min underbara flickvän har kommit idag. Jag har sett fram emot det som fan. Jag älskar verkligen henne.

I dag har jag städat, handlat och limmat Malins prydnadsfigur som hon fick av mig i julklapp. Så nu står den på torkning.
Det känns jobbigt i dag med rökningen. När jag stod där uppe på affären så kliade det i fingrarna att köpa en dosa snus. Men tänkte mig noga för. Så jag gick därifrån utan tobak :-).
Jag har lagt märke till att nu dom senaste dagarna har det varit jobbigt med det här att sluta röka, trots att det det var två månader och en vecka i går. Röksuget är jobbigt som fan. Om man tänker sig börsens kurva. Så ser mina röksug ut. Fast dom går över fort nu om man jämnför mot förut. Det är tur att man har "Puffen" och tuggummin.

Snart är det ett nytt år. Malin skall va här och det är jag jätteglad över. Att få fira in det nya året med den man älskar betyder så mycket. Det blir lungt och stillsamt här hemma. Och absolut inga smällare. För Mollan är så fruktansvärt skott rädd. Så mållan lär väl ligga på sitt rumm hela kvällen. Men att ta det lungt på nyårs afton skall faktiskt bli skönt.
Jag är sugen på att gå och köpa en kalkon å tillaga. Men det blir så fruktansvärt mycket mat.  Men något gott kommer det garanterat att bli.

Haninge-Sajt kommer att byggas om inom kort. Haninge-Sajt är min hemsida. Hemsidan kommer att ligga nere ett tag och kommer upp så får vi är klara grunden. Sen kommer det att vara driftstörningar. Men vi skall göra så att sidan blir trevligare att surfa på. Med tanke på antalet som besöker Haninge-Sajt så måste jag se till att besökaren inte tröttnar på att va på sidan.

Nu skall jag sätta mig och jobba lite med H-S.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0